Maybe The Hero Will Drown!

2011.06.01. 20:34

 Fuh! Régen voltam errefelé. Ez annak köszönhető, hogy nemsok említésreméltó dolog történik velem az utóbbi időben... Na de elmesélem, hogy mi volt az utóbbi nemtudom, hány hétben.

Legutóbb voltam Debrecenben (Mily meglepő). Mentem Anikóval Blind Myself-re. El kell, hogy mondjam, rohadt jó volt. Ritkán vagyok ilyen koncerteken. Úgy terveztem, hogy utánna beszélem meg vele, hogy most igazából mi van közöttünk, de egy bizonyos Bence nevű srác elrontotta. (nemmennékbele, mert hosszú) A lényeg, hogy még mindíg csak várok és várok, amit már eléggé kezdek unni. 

A kis kiruccanásom végére vettem észre, hogy elfogyott minden pénzem és még a hazaútra sincs elég. Felhívtam Pandát (aki talán az egyetlen igazi barátom Pesten) és lejött értem Debrecenbe, hogy hazahozzon. Ilyenkor érzem igazán, hogy nekem nagyon jó barátaim vannak, nemis érdemlem meg őket.

Az ezután következő időszak unalmas, egyhangú és szar... Egyetlen jobb napom volt az elmúlt 2 hétben, amikor elmentem múlthét pénteken inni (Niki, Andi, Maya, Beki). Szóval eléggé lelombozó ez a helyzet.... Csak legyenmár szünet(!!!) és talán jobblesz minden....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetzombie.blog.hu/api/trackback/id/tr822949837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása