Ohhhh! I'm not Okay!!!

2011.04.20. 20:03

 Holnap irány Debrecen megint! :) Rettenetes, hogy olyan hülye vagyok, hogy találkozom délután exemmel. Mindegy szülinapja lesz úgyis, ennyit (talán) megérdemel. Nem vagyok szerelmes belé már régen, de mégis rosszul esik, hogy most elment a pasija (3 napra!!!!) és annyira készen van mert úgy hiányzik neki. Oszt? Volt olyan h 2 hétig nemlátott engem, mégis kibírta. Na sebaj. Anikóval akarnék én igazán talizni, de nemtud feljönni fbre, hogy válaszoljon....-.-" Csak lesz valahogy. Igazából ő miatta vártam annyira ezt a szünetet. 

Rendeződhetne már tényleg minden körülöttem. Anyámmal minden nap veszekszem. Hiányoznak a barátaim, kéne nő, feljelentettek az igazolatlanjaim miatt.... Szóval vannak itt problémák. :S Hátha megoldódik nemsoká :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetzombie.blog.hu/api/trackback/id/tr312843259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása