Na örömmel jelentem be, hogy túléltem a hétvégét, minden oké, a fejem még a helyén van :D Jó hétvége volt, nembántam meg rá a pénzt... Kár, hogy nem találkoztam a csajjal, de mivel jól keverem a lapokat, öntudatán kívül rávettem, hogy ő szúrja majd a pc-met szóval meglesz az ;) 

Egy hét után vissza a suliba úgy, hogy semmit sem tanultam :/ szép lesz :D Mjd kibújok a felelés alól valahogy. :DDD Most jó a kedvem nagyon és annak aki ezt neadjisten elrontaná, nem lesz hosszú az élete ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetzombie.blog.hu/api/trackback/id/tr942816021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása