Dream & Nightmare!

2011.05.03. 22:00

Dream:

Tegnap végre sikerült! Végre nemvoltam gyáva megtenni, amit a múltkor elhalasztottam. Annyira remélem, hogy lesz folytatása a dolognak és nem csak egy (igazából 3) csókkal lezárnánk az egészet, mintha mi sem történt volna. SZERELMES VAGYOK! Nemtagadom és énis látom magamon. És boldog vagyok... Minden momentumát annak, amikor vele vagyok élvezem és nemszeretném, ha másé lenne, ezért minél hamarabb cselekednem kell! Türelmetlen vagyok, de szörnyen. Mégis mosolygok, mert sikerült!!! :D igen skerült... =^_^=

 

Nightmare:

Ma kelés...Reggel 8 kor, elkészülni, boltbamenni, majd buszhoz, aztán jegyetvenni, várni a vonatot.... előbb 2 majd 1,5 órát utazni...végre hazaesni mint valami zombi. menni orvoshoz 10 percel később, anyám visszaküld TAJ kártyáért...nincsmeg, kemény lebaszás, majd feltúrni az egész lakást mire az ágy alatt megtaláljuk, vissza (viharban) orvoshoz, már nem rendel, kérni egy új időpontot és hallgatni ahogy anyám veszekszik a recepciós nénivel (vagy kivel) hazajönni, leülni gép elé, fizikát próbálni tanulni, de nemmegy és unatkozni egész nap....

 

 

Egy tökéletes nap után egy ótvar nap (Y). de mégegy olyan napért 100 szart is végigszenvednék!!!!

 

U.I.: ÚJ BVB!!!! *-* <3

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetzombie.blog.hu/api/trackback/id/tr952875722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása