FUUUUUCK! I'M IN LOVE!!!!

2011.04.25. 08:09

Basszki baszki baszki.... Mérvan az, hogy amikor eljön egy adott pillanat az életemben, amikor jelentősen jó irányba is végződhetne minden, én nem ragadom meg. Tegnap mentem Sikkbe Anikóval. Én felajánlottam neki, hogy aludhat nállam, mert úgyis mindenki elutazott stb. El is jött velem és és és nemtettem semmit. Ott feküdtünk tök közel egymáshoz és én csak annyit csináltam, hogy simogattam, hogy elaludjon és néztem egész éjjel... Mivan velem? Nemszokott ez ilyen nehezen menni nekem. Azthiszem újra szerelmes lettem, de ez lényegesen más mint exemnél volt. Hozzá foghatóval még életemben nem találkoztam. Annyira szeretem ezt a gátlástalanságát, a mosolyát, hogy annyira eszméletlenül jófej és én nemtudok betelni vele. Remélem nem ez volt az utolsó esélyem, hogy sikerüljön vele. Hihetetlen, hogy milyen hatással van rám...

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetzombie.blog.hu/api/trackback/id/tr462853409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása