HangOoooover! :S :D

2011.04.10. 11:38

ÁÁÁÁÁÁ! Jajj ez a tegnapi nap valami hihetetlenül zsír volt. :D Nappal szétuntam a fejem, de 6 kor megint tal Balázzsal Csonka templomnál. Át fórumba. Vettem Hellt, mert kész voltam, majd irány Róna. Várunk 1 órát Levire, majd egy "kedves arcal" találkozunk, aki Tisza névre hallgat. :D Át borér, majd fejenként úgy másfél liter lecsúszik a torkunkon. Tisza meg Én kaptuk, a többiek még nem annyira. De nemis gond ez így. :D Go Jazz. Tali Nikike, SzuSzi, Ádi, Nándi, Koni, Levi...blah blah és amire még nem emlékszem. 10 kor énmár majd össze estem. Kivánszorogtunk Tiszával buszvégig, majd elváltak útjaink :"( :DDDDDDDD

 

kell egy ilyen... xD

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetzombie.blog.hu/api/trackback/id/tr142813857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása