She's so pathetic....

2011.04.05. 05:43

 Azrhiszem megsértettem Exem egy olyan mondattal tegnap msn-en, hogy "Te meg vidulj fel! Nem kell mindig befordulni! :D". Nemis értem, hogy ezen mi a sértő, de valójában nem érdekel, mert már annyiszor megbántott, hogy egyre távolabb kerülök tőle... 

De ha már itt járunk, elmesélhetem az ő történetét is :)

Egy hideg decemberi napon éppen "MyVip Randiztam"(!) unalmamban és ráakadtam, egy Maaki nevű lányra. Nagyon megtetszett és gondoltam írok már neki egy levelet, hogy elkérjem az msnjét. Másnap meg is kaptam és felvett. Ekkor elmondta, hogy van barátja és csak "ismerkedni" akar. Na ja! 2-3 nap alatt addig fűztem, hogy találkoztam vele. És hát, ha nálla a haverkodás az, hogy egész nap smárolunk, akkor az tök természetes, hogy ez így is történt. Kábé még 2 hét elteltével szakított a pasijával és összejött velem. Elválasztott bennünket egy csekély 200 km-es távolság, de én mindig lejártam hozzá hétvégenként. Nemsokáig tartott ez a kapcsolat 1,5 - 2 hónap után kiszedtem belőle, hogy neki még az exe kell éshát vissza is ment hozzá, engem meg otthagyott, mint valami megunt játékot :). 1 hónapja van együtt újra vele, de már megint ugyan azt csinálja másokkal, mint velem. Lehet hogy egy 13 éves(!) lányról van szó, aki sose tudja mit akar. De akkor is túlzás, amit művel.... Hát remélem egyszer kinövi, mert annak, amit csinál...bizony híre van.

Ennyit exemről :D

 

Jövőhéten meg kellene vennem a Jún 15-ei BMTH koncertre a jegyet, mert szörnyen fogynak :S Nemsemmi 5.500 egy jegyért, pláne nem egy középiskolásnak :T De csakmegoldom valahogy :D Eddig azért haboztam, mert nemtudtam, hogy ki lesz ott. De beszéltem pár ismerőssel és azt mondta nagy részük, hogy ott lesz még Nikike is(róla később :D) na meg Anikó :))))))))

 

(IMÁDOM *-*)

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetzombie.blog.hu/api/trackback/id/tr972800800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása